Lichte vertraging door uitval van collega’s

Begin dit jaar moesten drie collega’s een stapje terug doen. Als klant heb je dit mogelijk gemerkt doordat we je minder snel konden helpen dan je van ons gewend bent. 

Begin 2021 lieten we je al weten dat er per 1 januari twee nieuwe collega’s zijn aangetreden: Gert Souman (een ervaren relatiebeheerder) en Dimara Hollander (een startend assistent). We zijn erg blij met deze versterking. Gert en Dimara zijn met veel enthousiasme begonnen en inmiddels al behoorlijk ingewerkt. Misschien hebben jullie al kennisgemaakt, live of online.

Stapje terug

Helaas moesten maar liefst drie andere collega’s in de loop van januari een stap terug doen, om verschillende (persoonlijke) redenen. Daardoor liep de werkdruk begin dit jaar hoog op bij PM. Inmiddels zijn ze gelukkig alle drie weer aan het re-integreren.

Als gevolg hiervan hebben we helaas wel een werkachterstand opgelopen in het altijd heel drukke begin van het jaar. Die achterstand zal nog wel even voelbaar zijn. Lastig voor ons als team, maar vooral vervelend voor jou als klant!

Achterstand inhalen

We willen je vragen om begrip als de verwerking van jouw jaarstukken of belastingaangifte dit keer iets langer duurt dan je van ons gewend bent. We werken hard om de schade in te halen, zodat we zo snel mogelijk op orde zijn.

< terug naar overzicht